it smells good

min midsommar blev rätt lugn. på dagen åkte familjen till mormor. gjorde en midsommarstång, åt god mat och en massa massa jordgubbar! på kvällen åkte jag till daniel, vi gjorde hemmagjorda hamburgare med hemmagjort bröd. skapligt nice!

i morse vaknade jag sent hos daniel & gick nästan direkt till metro. har jag förresten berättat att jag gymmar där? ae, men det gör jag i alla fall  skaffade ju kort på aktiv för några veckor sen, så då får man ju gymma gratis på metro. det är helt okej faktiskt,metro alltså, men det märks ju rätt väl varför det är så billigt att gymma där.

nu har jag precis spelat en massa guitar hero, och jag vet, jag är nörd, det erkänner jag. jag klarade precis alla låtar på min karriär på hard, och har kommit skapligt långt på expert. hihi! nu har vi gäster här, så god mat väntar! :)

det gör ont när man tror att ni har förändrats.
det vore en lögn att kalla er för äkta vänner, over 'n' out!

Kommentarer
Postat av: anne

jag njuter kan jag lova, det ar helt underbart :) Men du maste lova mig att njuta av PETE (!!) och alla andra bra band du kommer fa se pa p&l! Hoppas allt ar bra, och det dar med oakta vanner.. haka inte opp dig pa det, du har sa manga akta som bryr sig om dig och fortjanar din tid och energi mer! Puss!

2009-06-21 @ 02:51:17
URL: http://anneelizabeth.blogg.se/
Postat av: Jesper

Jag har en liten present åt dig när jag kommer hem Elin! ;)

2009-06-21 @ 05:47:59
Postat av: Jesper

Jag har en liten present åt dig när jag kommer hem Elin! ;)

2009-06-21 @ 05:48:05
Postat av: Jesper

Jag har en liten present åt dig när jag kommer hem Elin! ;)

2009-06-21 @ 05:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0