lookbook.nu

så ni vet är det här tredje inlägget på bara några minuter, jag ville dela in allt lite så det inte blir lika jobbigt för er att läsa ;)

i alla fall, den senaste tiden har jag varit inne på en sida som massor av er troligen redan varit inne på lookbook.nu ! även fast jag inte är någon sån som klär sig särskilt modeinriktat så är det rätt kul att titta på alla outfits, och lite idéer får man faktiskt :)  och något som är lite kul är att det såååå väl syns när en person är från sverige, jag ser det nästan direkt! jag vet inte om det beror på att de flesta har på sig gladiatorsandaler eller om det handlar om något annat, hihi. men kolla in den sidan, skapligt bra tidsfördriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0