otursbarn

ja, anledningen varför jag haft sån otrolig otur på sista tiden är ju glasklar: jag föddes fredan den 13.

om ni undrar varför jag drog upp det nu är det nämligen för att jag har haft otur idag igen. jag skulle vara med på min första idrottslektion på ca ett och ett halvt år, jag var skittaggad och även fast det regnade ute ville jag verkligen ut och spela fotboll. efter en stund känner jag hur det knäcker till i knät. KUL! men seriöst, är det inte sjukt?

januari 2008: korsbandet gick av och menisken skadades
januari-mars: tränade upp knät skapligt
mars: titthålsoperation
mars-juni: började om från början efter operationen och tränade upp knät igen
juni: vred till knät under en skojbrändbollsmatch
juni-september: börjarde ännu en gång om från början med rehabträningen och tränade upp knät jättebra
september: äntligen korsbandsoperation! dock hände det något konstigt i knät och benet några dagar efter den, så jag fick hoppa på kryckor i 4 veckor istället för ca 2.
september-december:  fick såklart börja om från noll. allt såg bra ut
december: lyckades överbelasta knät
december 2008-maj 2009
: fick än en gång börja om från början med rehabträningen
maj: skulle träna min andra riktiga fotbollsträning, slängde mig och sträckte någon led i axeln. kunde inte träna på ett par veckor.
2 juni: är med på min första idrottslektion sen januari 2008, vred till knät...

ja, den som säger att jag inte är enivs vet jag inte vad jag gör med. ae, usch. det är inte kul alltså. och jag som bara väntade på att handbollssäsongen skulle dra igång så småningom. hm.. jag vill inte vara en sån person som skadar sig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: alis.

alltså näääe gumman. visste att det var mycket med ditt knä och allt men vafan, allt det där? me feel so sorry for you. och me som verkligen ville att du skulle börja med handbollen igen. i vårt lag. hoppas allt blir bra. så småningom :)

2009-06-03 @ 14:08:27
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: sofia

usch vad det är synd om dig! :(

2009-06-06 @ 17:20:10
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0