p&l

lång bilresa dit inkl. en 20 minuters tripp till hora-nora
massa onyttigt
massa varmt & soligt
väldigt härligt
piss- & öllukt everywhere
en grymt snygg maja i the sounds
en skiiiiitcoolt timbuktu
en sliten pete doherty (och troligen väldigt full och hög)
en tjock, hårig och rolig svenskpratande norsk i turbonegro
störande tjej i milow
en glad ida
lång bilresa hem mitt i natten inkl. en extra lång vistelse i örebro
ögonlock tunga som bly
en välförtjänt, djup och lång sömn

det är väl lite så jag kan sammanfatta gårdagen. det var helt okej, men vi var förståerligt nog trötta. det blev en del chill i solen samtidigt som vi lyssnade på lite band, framåt kvällen avancerade vi till lite halvröjj i publiken. tack för sällskapet sötnos! <3

något jag kom fram till efter gårdagen var ialf att jag aldrig skulle lägga så mycket pengar på att vara på en festival, inte när jag kan resa utomlands för pengarna! jag var totally done efter bara en dag :D hihi. klenis-elin kan ni kalla mig! nu ska jag ut med vovven, men först får ni lite bilder.

tyvärr blev det bara mobilkort, eftersom jag inte orkade bära runt på kameran:


                                                                          chillisar


                                     ingången där det stank och det töntiga armbandet


                                                                timbuktu & maja

lägger in några fler sen...

Kommentarer
Postat av: ....

pete doherty var varken full är hög!

han har slutat

2009-06-27 @ 22:41:58
Postat av: elin & daniel

okej, där hör man! i sånna fall var han väl bara väldigt väldigt trött ;)

2009-06-28 @ 11:04:56
URL: http://bleeditout.blogg.se/
Postat av: pontus

full var han allt men annars finns det inte ett tillfälle då han inte är så, inte ens nykter.

2009-06-28 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0