tired

Etik, (från gr. ethos; sed), eller moralfilosofi, sedelära, en moralvetenskap, den del av filosofin som söker besvara frågor som "vad är det goda", "vad är det rätta", "hur bör man bete sig"

I torsdags gjorde jag mitt sista nationella prov i Franska, och denna gång var det pratdelen. Haha, det gick sugit dåligt!  Men men, tydligen var jag en "självklar MVGare...." haha! ibland undrar jag, men jag klagar inte!

Igår åkte familjen och firade morfar på 65års dagen. Efter det gick jag till Daniel och Jesper, och efter ett tag kom också Emilia. GH & film! Eller ja, det var i alla fall så det var planerat.... Tack för det trevliga sällskapet, vous deux.

I morse åkte jag hem skapligt, JORDGUBBARRRRRR. mums! Sen vet jag inte alls vad dagen bjuder på, men ikväll ska vi till Larssons och fira Erika samt se på fotbollen. HEJA SVERIGE! :)


brur och syster, lika mycket mobilnörd som deras storasyster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0