hey you

som vanligt var det ett tag sen jag skrev. i torsdags var det ju skolfest. vi var en massa söta & glada tjejer, och en hel del killar som förfestade hos daniel. förfesten var riktigt riktigt lyckad tycker jag, jag hade i alla fall skitkul! :) däremot blev det lite väl mycket drama på vägen ner till nice, men det är ju inte ovanligt, haha! men ja, as usual så tycker inte jag att det var lika kul inne på nice som på förfesten, men det var ändå helt ok! stort tack till min underbaraste för att vi fick förfesta där  i alla fall, trots klagomål från grannar ;)

emelie, ida, jag och alexandra inne på nice.
mobilbild, som ni ser.



i fredags åkte jag, emilia, emelie och josefin till lindö och förfestade där med emelie och josefins  vänner. de var jättetrevliga och jag hade riktigt kul :) efter det åkte vi vidare mot "trappan", något ställe där det var nån sorts skolfest på. dock sög den lokalen balle, mörkt och jävligt, så jag gick där i från, ringde min sötaste, så åkte vi till donken istället medan vi väntade på att emelie och emilia ville åka hem.

igår var det ju skolavslutning, men eftersom jag inte var i mitt bästa skick kl 08.00 så skippade jag den ;) hihi. på dagen åkte jag och d till hävla för att gratulera hans kusin sara som tagit studenten :)

d & jag hos sara,
suddig och dan.



och ja, idag, första dagen på lovet vaknade både jag och daniel sjuka med huvudont, täpta näsor, halsont m.m. inte ett dugg kul! får hoppas att det går över så snabbt som möjligt, speciellt när det ska bli bra väder nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0