12.05.09

idag är det tisdagen den 12 maj och i morgon fyller min stora lillebror 15 år! :)
idag efter skolan åkte jag till stan. egentligen skulle jag åkt buss, men tur som jag ibland har,  lyckedes cissi höra att jag skulle till stan och erbjöd mig en plats i deras bil, eftersom hon också skulle dit. jag gick omkring där inne lite med henne, men tillslut skiljdes vi åt. idag var en bra shoppingdag, mycket & billigt! det tycker vi om :) och vet ni vad? jag köpte faktiskt rätt höga heels! börjar bli lite halvtrött på att gå runt i sneakers när det är fest, så vi får se hur flitigt de kommer användas (: och just ja, idag blev det även besämt att jag och några tjejer drar till stockholm inom en snar framtid, grrrreat! :D

jeansleggings Vero Moda
2 st oversize tees (en svart & en vit) Vero Moda
tre par örhängen (svart, vit, lila) Vero Moda
2 par skor i gladiatorstil (ett par klackisar och ett par platta) Sko Punkten
spetts trosor H&M
hårinpackning H&M
strumpbyxor H&M


Kommentarer
Postat av: din största beundrare

nice!

2009-05-13 @ 14:38:04
Postat av: Emelie

Snygga skor! ;)

2009-05-18 @ 22:03:04
URL: http://emeliedavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0