äckliga jävla vider....

nae, riktigt så illa är det faktiskt inte, men fyyyyyy vad ont det gör alltså :(
andra/tredje träningen, och jag skadar mig! dock inte i knät, som man skulle kunna tro,
utan i axeln :( usch och fy, jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt, då dör jag.

snart kommer iaf min sötnos och ger mig en godnattpuss, det behövs nu efter lite tårar.
men snart är det jag som kommer få vara söt mot honom istället för tvärt om,
som det oftast är nu, hihi. för på onsdag opererar han sin axel! scary, men hoppas det går bra :)

puss och godnatt, så småningom :)

Kommentarer
Postat av: Norde

De känner jag inte igen. Eller den sista var liknande en jag fick göra.



Själv fick jag köra upphopp (grodhopp), sidledshopp i skejtstil där jag korsade det ena benet bakom det andra och stepbräda då där jag också hoppade i sidled fast upp och ner på brädans vardera sida. Men man kanske skulle testa något av de du hade gjort också då.. =)

2009-05-05 @ 00:01:32
URL: http://korsbandsskada.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0