en helt ny värld

jag får fler och fler läsare (även om det går sakta) men nu när jag precis läste igenom alla mina blogginlägg från och med december 08, så såg jag att jag hade mer kommentarer då. lite weird :) men men.

angående rubriken så glömde jag berätta en sak i förra inlägget, nämligen det att jag och emilia var på okänd mark förut idag i skolan, vi var vid bygg/fordon-avdelningen :o:o har aldrig varit där förr. helt sjukt, det kändes som en helt annan skola, dessutom var det väldigt stort :p haha.

nyss ringde d, han lät lite smått drogad. haha! morfin is the shit :)
ska väl snart försöka ta mig dit. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså vad pysla ni med borta vid bygg då ?

visst är de fööör långt till kaffan hehe

2009-05-07 @ 20:59:21
URL: http://rillyykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0