George W Fucking Bush

Yepp, det är han jag kommer ägna hela min dag åt. På tisdag ska nämnligen en historiauppsats vara inlämnad, och det är först idag som jag börjar skriva på den. Lycka till Elin, lycka till! Tur att det är bra väder så jag kan sitta ute på altanen i det sköna vädret och skriva ialf :) Något som är mindre kul är att jag har nysit/nyst (?) minst 20 ggr nu på morgonen. Äckliga jävla pollen...

Hm, vad har jag annars gjort de senaste dagarna?

I fredags åkte jag, mamma, pappa och Daniel och tittade på ett sommarställe bortåt Skiren. Riktigt fint och mysigt var det! Skulle vara riktigt nice om vi köpte det.Grillfester på g!

lördags (igår) var det ju grrrrrymt väder, så jag och Daniel försökte ta vara på dagen så bra som möjligt. Vi spelade lite boll med Viggo på baksidan, men vi blev så varma så vi gick ner till Playavidån för att bada (eller jag var den enda som ens funderade på det. d=största badkrukan ever). Dock var det så himla skönt i solen, så jag skippade att hoppa i ^^ Efter det gick vi ner och spelade lite fotboll, gööööör varmt, men kul. Sen blev det lite kortspel, rabarber/jordgubbspajs bakning, morsdagsfix, taccokäk, Robinson och skräckfilm.

Och idag har  har jag firat min söta lilla mor på morsdag. Av mig och mina syskon fick hon en tidning, blommor och en chokladtårta som jag gjorde till henne i gårkväll :)

Ae, now back to Bush. Bye!
Ps, lite bilder från helgen kommer kanske senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0