i recognize that fragrance...

i förrgår efter ett mysigt bad satt jag och d uppe ett bra tag in på natten och skrev på vår "to do summerlist"!  100 punkter kom vi upp till, men fler blir det. Kan dela med mig med några av punkterna.

1. Åka till Peace & Love
2. Åka till Liseberg
62. Äta minst 50 glassar
88. Få Elin att se en hel skräckis utan att blunda
100. Vinna över 100 kr på en lott

hihi, det blir kul att se hur många av punkterna vi klarar firra under sommaren!
jag känner i alla fall på mig att det blir en bra sommar :)

igår åkte jag och emilia in till stan med madde, elin och rebecca. skönt att få skjuts in, buss är ju inte det roligaste. väl inne i stan gick jag och emilia själva, och vi var seriöst inställda på att klara vårt uppdrag "mission väska"! vi kom överrens om att inte ens kolla på något annat förän vi hade hittat varsin väska, och efter några timmar var det gjort. jag köpte även lite trosor, leggings och en plånbok :)

denna väska köpte jag, fast i svart:
på den svarta syns indian-stilen lite tydligare :)


på kvällen åkte jag till daniel. hade verkligen, verkligen, verkligen sett fram emot att spela monopol med honom och jesper, men jesper svek (om du inte har dåligt samvete nu jesper är du mer känslokall än jag) så jag och daniel bestämade oss för att gå ner till filmis och hyra en av mina favoritfilmer,"wanted", istället :)

och nu sitter jag hemma, ska nog plugga lite och fixa med sånt som jag inte vill/hinner göra när jag umgås med d. saknar honom dock redan, he's like heroin, så att säga

by the way:
STOCKET I MORGON MED MASSA SÖTA TJEJER! LÄNGTAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0