jäkla pollen..

"ja usch, sitter och nyser om varannat, samtidigt som jag kliar sönder både ögonen och näsan. ae, pollen och mygg är nog det värsta med sommaren/våren......"

ja, det var så långt jag hann skriva innan jag i panik stressade iväg till skolan. i bilen fick jag dock ett samtal av emulia att vi inte hade någon franska, vilken skulle vara vår enda lektion. KUL att ha gått upp i onödan. men så mycket gjorde det faktiskt inte, skönt att komma upp ju. så istället för att åka till skolan åkte jag och mamma till posten och hämtade min mobil som äntligen är tillbaka! 20 dagar, HA! snarare det tredubbla, minst.  så nu har jag min älskade mobil igen, och den verkar fungera som den ska. skönt som tusan att slippa köpa en ny. istället ska jag nog lägga de pengarna på en ny ipod (ja, jag vet att jag "precis" köpte en, och sålde den en månad senare, men jag har ångrat mig igen)

sen gick jag, emilia, cissi, johanna och emma igenom marknaden några gånger. jag köpte faktiskt en klocka!

ikväll blir det nog mys med min :)


och josefin, filmen heter "september clues". finns på typ mininova och kanske piratebay :)

coolaste bruden i torpet, okkkkk?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0