nauseous

mm, fy. det här blir ingen bra natt. ingen daniel, och massor att fundera på. ska jag sluta helt? fortsätta? eller börja om från början? kommer det funka? vad kommer de tänka? kommer de bli sura? glada? eller kommer de bara tycka att jag är konstig? kommer jag ångra det? hm.. jag måste sluta bry mig om vad andra tycker.

annars har helgen varit helt ok :) igår sopade jag golvet med daniel och elin i monopol. mohahaha! hotell på norrmalmstorg och centrum är grejer det :D jag hamnade dock på en andra plats i poker. nybörjartur elin, nybörjartur! ;)  efter en  promenad avslutades en mysig kväll med OC.

i morse vaknade jag och daniel till toppenväder (som alla andra i sverige/östergötland antagligen) så vi skyndade oss ner till playavidån och solade. grrrrrrymt skönt! och vet ni vem som tog sitt första dopp då? jo, jag! :D  rätt skönt. senare åkte jag till aktiv och tränade, och nyss kom jag hem efter att ha tittat på a-lags match. 2-1 till kuddby, tyvärr :/

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0