Ooh La!

Denna långhelg har varit riktigt bra :) Jag har vaknat upp brevid min sötnos både i fredags, lördags och idag.
I fredags gick vi ut i solen och stekte.. Sen minns jag faktiskt inte riktigt vad vi gjorde mer? Haha :D
Jag var väldigt trött, så jag antar att vi tog det lugnt helt enkelt. Eller just ja! Jag övningskörde till Firret,
och Daniel åkte med! Fatta modigt av honom, men jag var bra :D Sen tittade vi på skräckis.

I går solade vi igen, det blev också lite äckelvatten-,vindruv- och chipskrig.
Jag älskar sånt, för jag vinner alltid :) Sen gick vi en långpromenad i skogen med Viggo, ts.
Efter det tittade vi när b-laget spelade match, massa skönt att sitta i solen :)
På kvällen kom Lotta, Anders, Frida och Emil över för lite grill- och Rockband kväll.
Alltid lika roligt, kramp i kinderna AB, haha! Jag och Daniel avslutade en bra kväll med
Boogeyman 2, och jag var LIVRÄDD! :| Usch vad äcklig. Tur att sötve låg brevid mig och
snarkade lika högt som en gräsklippare låter, och skrämde bort det otäcka monstret, hihi!

Nu borde jag plugga, men blir alltid så nere när inte D är här.
Och när han är här är det så svårt att plugga när han ligger i sängen och ser söt ut.
Men jag får väl ta mig i kragen och ta tag i detta nu.

Ciao! :)

det gör ont i mig, så mycket vill jag tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0