painnnnnn!

så, nu har daniel åkt hem :(:(:( och det är nu okej för mig att gnälla lite. hihi! men usch vad ont jag har i min axel alltså :/ eller alltså, inte otroooooligt ont, utan mer läskigt ont, eftersom det verkligen känns som att det är något fel där inne. om jag det inte är bättre i morgon ska jag nog åka och titta upp det igen. yes, jag är tjejen med otur!

nu ska jag forstätta fixa färdigt med min väst, eller vad man ska kalla det. det är iaf en vit lite längre cardigan som jag klippt av ärmarna på :) får se hur det blir. om den blir dålig gör det inte särskillt mycket, eftersom jag ändå aldrig använder den :p

pussen!

smygfotografen elin, mohahah! snygg kille med robotarm

Kommentarer
Postat av: daniels bror..

mina chinos :o

2009-05-14 @ 17:52:17
Postat av: Jesper

troligtvis mina kalsonger

2009-05-18 @ 13:23:30
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0