usch och blä

mm, gud vad trött jag är just nu! har suttit hur länge som helst och skrivit på historia. egentligen var det inte överdrivet mycket jag skulle skriva, men av någon anledning tog det väldigt lång tid.  suck.. inte nog med det, nu måste jag även läsa en massa sidor om klassiska ideologier innan jag går och lägger mig :( tur är det iaf att jag har sovmorgon till 11.10 i morgon, dock måste jag ändå upp  vid 6 för att fira farsgubben som fyller 41!

och innan kl 11 i morgon bitti måste jag även ha duschat & packat, för direkt efter skolan drar vi till säfsen och fiskar över helgen :) hoppas det blir en riktigt mysig och trevlig helg. de som ska med är familjen larssons+micke och hela min familj+daniel, så det blir nog nice :) jag ska försöka ta lite bilder där uppe också!

kul inlägg.. nja! men god natt på er iaf sötisar :)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Vad t ex? Sex ger jag honom också när han vill! IN YOUR FACE

2009-05-18 @ 09:54:33
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0