Daz flügenfischke

Sorry för den väldigt dåliga uppdateringen, men jag har haft bättre för mig helt enkelt ;)

Fredag:  Jag, familjen, Daniel, Larssons och Micke drog till säfsen för att fiska. Stannade minst var tionde minut. Kom dit på fredagskvällen, åt buffé och bara tog det lugnt :)

Lördag: Uppe med tuppen (njaaaa, men nästan) för att åka och fiska i som små dammar. Rätt fränt faktiskt. Det var som flera små sjöar med bryggor hela vägen runt. Stackars Daniel som inte kunde fiska,men jag ägde iaf flugfisket! Haha! Nja, men det gick helt ok! Flugfiskade för första gången, dessutom med pappas äckliga blytunga spö som gjorde blåsor i mina händer :( På kvällen blev  det ESC, och min älskling (rybak) vann!!!

Söndag: Åke hem ganska tidigt, men stannade i Örebro och käkade :) Sen vet jag faktiskt inte alls vart den kvällen tog vägen? Jag och Daniel somnade iaf till Harry Potter.

Riktigt mysig och lyckad helg tycker jag! :) Kommer massa üüüüüber intressanta bilder där nere sen (;

Och btw är jag ledig fram till måndag, YEY! :)


ett av de 10000 stoppen vi gjorde på vägen upp


någon snygg var trött i bilen på väg upp. bra sällskap, host!


flugfiskarn #1


stackars elin. dumma flugfiskespö.


micke fick en fisk! hahaha, bästa fotot.

någon satt och softade hela tiden


busiga!



så, nu orkar jag inte ladda upp fler. enjoy! (:


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ägd Åke blir att du skriver om en annan älskling ;)

2009-05-19 @ 20:06:45
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0