WHY WHY WHY?!

ja, det är så jag tänker ibland. eller rätt ofta. varför liksom?

just nu sitter jag och surfar runt lite samtidigt som jag lite då och då vrider huvudet 45 grader och tittar på fotbollen, 1-0 till barcelona vare ja! bra eller dåligt? jag vet inte, jag bryr mig inte. annars så har jag varit i skolan idag, inte så värst många lektioner.

texten nedan är helt onödig, slösa inte er tid genom att läsa den! när jag hade skrivit klart frågade jag  till och med mig själv varför jag ens skrivit det, och kom inte fram till något vettigt svar. haha! men jag vill ändå inte radera allt när jag skrivit så mycket. hihi!

och eftersom jag inte skulle göra något speciellt idag, förutom att kolla på när b-laget spelade match, så tänkte jag plugga lite. historia var ämnet och uppgiften var "skriv en uppsats om en valfri historisk händelse". aaaah tänkte jag! vi kör på 9-11, det är ju intressant. sökte runt lite, hamnade på youtube. blev som fastklistrad framför skärmen tittandes på videor som handlade om att 11 september attentaten egentligen inte var ett terrorattentat, iaf inte från al-Qaida. laddade hem en film på 1,5 timma om det hela. tittade på filmen och kollade på klockan: oups, b-lags matchen har redan hållt på ett bra tag, jag skiter nog i den. tittar färdigt på filmen och kommer därefter fram till att jag nog inte kan skriva om 9-11, speciellt inte nu när jag inte vet vad som är sant eller falskt. så nu måste jag alltså komma på ett nytt ämne att skriva om. kanske tsunamin? kanske geroge bush, så får jag med lite om 11 september ändå. hm.. we'll see, we'll see.

usch, sämsta blogginlägget någonsin! puss ;)

Kommentarer
Postat av: josefin

vad hette filmen ? pusssss

2009-05-27 @ 22:00:56
Postat av: Jesper

Jag tror George Bush ligger bakom Tsunamin så skriv om det!

2009-05-27 @ 23:48:47
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0