WIIIIIIIIIE!

ja, vad glad jag blev nu! :D hihi.

idag har jag:
1. vaknat upp brevid världens bästa (och troligen världens mest morgontrötta)
2. åkt till skolan
3. chockats av ett nationellt prov i franska
4. avbrutit provet innan jag knappt hunnit börja
5. tittat på film på samhällen
6. gjort nationellt prov i matte a, del 2
7. tränat på aktiv
8. cyklat till d
9. gjort omelett
10. spelat guitarhero
11. åkt hem :(:(:(
12. gjort smoothie
13. bett mamma att beställa P&L biljetter (vilket hon också gjorde, wiiie!)

och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. sova, plugga, se på tv?
och hm.. jag måste ta mer kort, kom jag precis på! påminn mig om det! puss.

och-eeem, har jag berättat hur mycket jag tycker om daniel förresten? typ, såååååååå mycket. fast mycket mer. ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0