Come on Marge!

Vad är en vuxenfjortis? Skriv gärna en kommentar om det är någon som kan förklara det otroligt intelligenta ordet för mig :) Eller så kan kanske "bajhs" själv förklara?

Just nu sitter jag ensam i Daniels lägenhet medan han är på något fotbollsmöte. Eftersom jag blev så uttråkad så fort han hade åkt tänkte jag att jag skulle ta mig ett varmt, mysigt bubbelbad för att få tiden att gå, and so I did. Men vet ni vad? Jag HATAR varma bad. Det slutade med att jag släppte ut allt varmvatten och fyllde på med kallvatten. Varma bad gör mig illamående.  Därefter tvättade jag av mig med operationstvålen vilken hår strävt som stålull. Det blir en liknande dusch i morgonbitti innan jag och Daniel far iväg till sjukhuset. Jag ser fram emot att få reda på vad som denna gång är trasigt i knät.

titthålsoperation


Kommentarer
Postat av: bajhs

ingen direkt fjortis med platina blonderat hår, utan mer smygfjortis. typ, guuuuuuud vad jag är vuxen och vet ni vad, idag gjorde jag massa vuxen saker!!! så vuxet, osvosvosv BLAHABLAHABLAHA. patetiskt i vilket fall

2009-11-25 @ 20:52:16
Postat av: Ellis

Du "bajhs" måste ju uppenbarligen tycka att det är väldigt intressant att läsa om hur en "vuxenfjortis" lever sitt liv eftersom du verkar följa denna blogg rätt så frekvent. Kanske dags att skaffa dig ett eget liv?

2009-11-25 @ 22:52:46
Postat av: sofia

Hahaha, du borde inte direkt bry dig om "bahjs" eftersom hon/han verkar vara sjukt avundsjuk på dig och verkar följa ditt liv! du kan ju kolla ip-nummer vet du :)

2009-11-26 @ 10:57:14
URL: http://zchnullmundsheting,blogg.se
Postat av: bajhs

jo det är tragikomiskt kul ja att läsa. lite som att läsa blondinbellas blogg, dock är ju bella någon

2009-11-26 @ 13:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0