L is for LOVE

Fy tusan för att vakna mitt i natten av att allt innehåll som någonsin funnits i magen är påväg upp samma väg som det kom ner. Det blev såklart ingen skola för mig idag eftersom risken att jag skulle vara magsjuk fanns. Just nu mår jag riktigt illa, men incidenten i natt har inte upprepats i alla fall. Det beror nog på att Daniel var världens sötaste och tog hand om mig i morse, love you <3 Nu ska jag i alla fall börja plugga lite historia, jag har ett grymt svårt (enligt mig) prov i morgon som jag tyvärr måste göra om jag förhoppningsvis är frisk då.

Just nu har jag en massa grejer att se fram emot: Julafton, så klart! Sen näst intill ligger ju min tittålsoperation som förhoppningsvis gör att jag kan kasta kryckorna och sluta halta. I början av december ska jag på en fest som jag ser fram emot, för jag och Daniel har då en sorts anniversity. Det är nämligen  "samma" fest som jag och Daniel träffades på för första gången förra året. Vem hade kunnat tänka sig att en fest i lilla Rejmyre som det till och med var nära att jag inte ens gick på, skulle förändra mitt liv och göra mig till världens lyckligaste? :) Det blir förhoppningsvis grymt i alla fall. Men det som jag ändå ser fram emot mest av allt är LONDONNNNN! Flygbiljetterna är bokade, dock inte boende än men det tar vi efter min operation. Det kommer bli sjukt bra tror jag!

Fiske i Säfsen, Stockholm med Gröna lund och shopping, Peace & Love och Liseberg!
My life would suck without you.

Kommentarer
Postat av: Daniel

<3<3<3

2009-11-23 @ 17:53:53
Postat av: sofia

Åh vad kul att ha något att se fram emot sådär.. :) jag vill också resa! gud vad avundsjuk jag är på er ;)

2009-11-23 @ 18:26:07
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: bajhs

jävla vuxenfjortis

2009-11-24 @ 07:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0