God, please let me go back

God morgon! Ännu en dag hemma från skolan. Ändå vaknade jag rätt tidigt, kl 9 typ. Frulle, prat med mammi och plugg har jag hunnit med. Förhoppningsvis mår jag så pass bra att jag kan gå till skolan i morgon, men tyvärr har jag två läxförhör då... Och usch för att hoppa runt på kryckorna också. Jag börjar bli så otroligt trött på det. Jag får hoppas på att få en titthålsoperation så snart som möjligt, och förhoppningsvis är det inte korsbandet som har pajjat igen, utan en flisa av menisken som dragits bort och lagt sig lite lustigt bara.

Och så måste jag bara säga till alla också:
RÖSTA PÅ EMELIE FORSBLAD NR 10 TILL FINSPÅNGS LUCIA (:

Kommentarer
Postat av: emelie

tack gullunge! och krya på dig nu, jag saknar dig i skolan! (:

2009-11-12 @ 16:29:43
Postat av: Anonym

Finns det någon sida på finspångslucierna?

2009-11-13 @ 23:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0