Hope

Igår opererade jag knät som ni kanske visste. Det var ju inte en särskillt stor operation, men processen med att somna in är ju ändå lika läskig. Jag slapp som tur var att vara vaken när de stack in nålen med dropp i i mig, det var det som jag var och alltid är mest nervös över! Efter bara någon halvtimma vaknade jag och fick höra att korsbandet var helt (YEY) men att menisken var dubbelvik!! :S Jag förstår inte alls hur det kan gå till. I alla fall plockades det skadade ut och jag fick åka hem ganska snabbt (Efter att jag hade fått en macka utan smör och ett äpple från sjuksköterskornas fikarum... Ganska så  pinsamt, men jag kan bara inte äta färdiggjorda smörgåsar och de insisterade på att jag skulle äta något efter op.)

Daniel kom sedan och hämtade mig, så åkte vi hem hit till Lotorp och åt nybakta lussekuttar :) Resten av dagen ägnades i soffan framför tvn med träsmak i rumpan.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0