PH

Var hälsade! Vad ska jag säga om livet idag då? Morgonen var den värsta på länge. Trött som en bäver var jag minst sagt! Skoldagen var dock ganska så smärtfri. Uppflyttningen till tisdag nästa vecka av historiaprovet som egentligen skulle ske på torsdag var nog ändå dagens höjdpunkt! Eller kanske Paradise Hotel klippet? HAHA! "-Åh, nu kommer jag! -Nej, nej! Tänk på något äckligt.."Det är lite facinerande hur något så himla sorgligt och sjukt kan vara så intressant! I och för dig är ju Paradise Hotel i det värsta slaget och det är inte något jag lär följa, men ändå. Jag minns när jag och Ida var yngre och hade "Paradise Hotel-kvällar". Det var då det bästa som fanns, tss.

Nu ska jag nog packa, sen flirta till mig lite skjuts av någon av mina päron och därefter fara till älsklingen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, paradise hotel är så sjukt xD jag har kollat på båda avsnitten och man kan ju inte låta bli att titta på dessa patetiska männioskor. xD

2009-11-17 @ 07:47:21
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha det minns jag så väl! så sjukt besatta av skiten så det var helt galet. men äsch, gregory var ju klockren!

2009-11-18 @ 22:34:46
URL: http://klarination.blogg.se/
Postat av: Ida

hahahaha minns det så väl! helt galet besatta av skiten men det var ju på nå vänster helt sjukt bra! haha vafan, gregory var ju klockren!

2009-11-18 @ 22:38:07
URL: http://klarination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0