tower defense!

no school för mig idag. egentligen har jag varit sjuk hela veckan, snorig, hostig, ont i halsen och så, men igårkväll när jag fick ont i huvudet också bestämde jag mig för att stanna hemma idag. så jag har inte gjort så mycket.. hängt hos världens bästa med världens bästa, ätit ben & jerrys, upptäckt tjusningen med tower defence. nu är jag dock hemma, själv, och för ungefär fem sekunder sen spillde jag te på mitt tangentbord. kul! egentligen borde jag plugga, men är så sjuktligt seg.  jag får helt enkelt se vad kvällen bjuder på :)

lunch på åbergs med daniel igår.
jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Daniel

Gullig du är, älskar dig med <3<3<3

2009-11-11 @ 17:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0