Bowla sönder

Idag hade vi två lektioner, sen tog jag och Emelie bikesen och cyklade i en förjävlig motvind upp till gamla goda Grosvad, eller ja.. O'learys då. Där bowlade vi med klassen eftersom vi hade våran första del av vår klassdag. Efter två tuffa och intensiva serier slutade det med att klassens bowlare #1 blev Robin, jag kom tvåa och Elin trea. Rätt grymt! Efter det cyklade jag hem mot Lotorp. Ujs vad länge sen det var som jag cyklade den vägen allså, den väg som jag i princip cyklade varje dag fram och tillbaka förr.

Idag ska jag vara här hemma en hel dag och natt vilket jag senast var i lördags/söndags, så det var ett tag sen. Hade tänkt att plugga endel och sen bara ta det lugnt, men först ska jag äta mitt otroligt goda mellanmål som jag alltid åt förr och som jag har saknat, MUMS! hihi.

Inget slår Special K, vanilj yoghurt och hallon

 

Förresten har jag glömt att lägga in en bild på
min (vänster) och Daniels (höger) pannkakstårtor, hihi!

De ser inte särskilt goda ut, men de smakade great!
4-5 pannkakor med grädde, nutella och banan emellan, YUMMIE!


Kommentarer
Postat av: sofia

båda sakerna ser mumsiga ut :D

2009-10-15 @ 22:03:54
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/
Postat av: sofia

båda sakerna ser mumsiga ut :D

2009-10-15 @ 22:04:21
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0