Damn you number 36!

Igår 7 am kom Daniels mamma och bror till Lotorp för att hämta upp mig och Daniel för att åka till staden där alla är glada: Götteborj! I andra bilar åkte också Pelle, Tilda och William, Daniels morbror och hans son, Daniels moster, hennes man och Daniels kusin Linnéa, så vi var en del! Väl framme vid liseberg fick vi shocken eftersom vi hade förväntat oss att det inte skulle vara så mycket folk där, nu när säsongen är slut och allt, men i själva verket var det huuuuur mycket folk som helst! Men inte gjorde det något, dagen blev great ändå! Vi åkte några karuseller, sen gick jag och Daniel till spelhuset istället, hihi! När det stängde vid 22 åkte vi hemåt. Bra dag, bra dag! :)


Jag, Daniel,Krille & Linnéa i Balder!


Kommentarer
Postat av: alisa

men för i helvete elin! det gäller att kunna bli snygg när man åker balder! jävla unge!

2009-09-15 @ 21:38:13
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: stoffe..

vadå? är inte jag snygg eller? ;O

2009-09-15 @ 21:56:32
Postat av: alisa

ehm.. nej.. tyvärr offer. men puss ändå!

2009-09-16 @ 23:34:45
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, aaae! GUD va söta ni är på något konstigt, skruvat sätt! :D

2009-09-17 @ 17:04:07
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/
Postat av: C

jaa, det är ju jag som gör hela bilden ;) (vänster ner ) xD



alisa ... fan är faan snyggast! xD

2009-09-17 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0