God morgon!

I fredags efter skolan tog jag bussen in till stan där Daniel mötte mig, han pluggar ju där nu för tiden. Vi gick och käkade lite tacos uppe i det där kupolstället och efter det gick vi ett varv på stan. Åååh, jag blir helt galen! För en gångs skull fanns det massor jag ville ha men som jag inte ens provade eftersom jag vet att jag inte har pengarna till att köpa det, datorn gick ju på en del... Men lite blev det i alla fall! Jag köpte ett par jeansleggings, eftersom jag har ett väldig stort behov av jeans just nu, men inte pengarna till ett par. Sen köpte jag också en skjorta. Mycket nöjd! På kvällen var det ju skolfest, men jag bytte ut den mot mys med Daniel :) Och nu ska jag plugga lite, jippie!

/elin

Kommentarer
Postat av: sofia

jag skulle nog också valt en myskväll om jag hade vetat hur den hade varit innan ;) haha! det var INTE värt det.. :P

2009-09-06 @ 18:06:02
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0