en av fyra.......

Jahapp, då var jag tillbaka här igen. Jag har kommit fram till att jag tycker om den här bloggen bättre än den på wordpress.com (http://elinmossberg.wordpress.com)  Kan i och för sig inte bara skylla mitt dåliga bloggande på wordpress, jag har faktiskt tröttnat endel. Men ja, jag ska väl försöka komma igång lite igen, det är ju faktiskt riktigt kul att kolla tillbaka och läsa gamla inlägg :) Nu när sommaren närmar sig ska jag också försöka ta lite fler bilder, jag tycker det är så tråkigt att blogga utan bilder.

Idag har jag haft nationellt prov, Engelska B writing. Skulle skriva ett personligt brev. Lite klurigt faktiskt. Annars hade treorna mössutdelning idag..... Jag vill också! Nae, kanske borde ta vara på tiden i skolan och inte bara ägna den åt att längta efter framtiden.

I morgon är det ju varborg också, eller nyår som jag alltid säger... Det blir grill och mys men bra människor. GRRRREAT! Jag ser jättemycket fram emot det och hoppas på en skitbra kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0