P&L

Efter att jag och Daniel var på Peace and Love en dag förra sommaren lovade jag mig själv att aldrig åka på festival igen. Det var inte det att det var tråkigt eller så, jag hade det ju hur bra som helst med min bästa, utan jag kände mest att det inte var min grej riktigt - pisslukt, öllukt, fulla människor överallt. Dessutom var vi ju så trötta efter bilfärden upp. Men vet ni vad? Jag tror att festivalhataren har totalbytt inställning! Efter att ha kollat på hur många P&L bilder som helst kan jag inte göra annat än att ångra sönder mig att jag inte tog tag i det och drog upp. THE KOOKS, liksom, THE KOOKS! Hur kunde jag missa dem?! Aja, det är bara att hoppas på att det är minst lika bra band nästa år och att det är fler folk som är sugna på att dra dit då, efter studenten och allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0