The klipp

Fika, skratta, se några avsnitt Greys, köpa GC, gymma och spela - det är vad som står på tapeten idag. En ganska lugn och skön dag må jag säga. Igårkväll var jag hemma hos Ellen med en massa tjejer från hennes klass plus Amanda och Caroline. Jag har saknat Amanda och Ellen sjukt mycket, så det var riktigt nice att få träffa dem. Allt folk drog hem relativt tidigt, men jag och Ellen satt kvar tills sent på natten och pratade om allt mellan himmel och jord, den tjejen är allt bra alltså.


Ett av mina bästa sommarminnen ever.
Klippan med Sofia, Ellen och Amanda för att antal år sen.


Kommentarer
Postat av: Amanda - Foto & Konståkningsblogg

Fin bild :)

2010-07-21 @ 16:31:12
URL: http://aamandapalmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Good Times! :D <3

2010-08-18 @ 15:28:54
URL: http://mandischen.devote.se
Postat av: Sofiiiia

Oh elin! Fick ett ryck o laste runt lite pa alla bloggar nu nar hemlangtan satte i! Sa kul att prata med dig imorse, och denna bild far mig att langta annu mer!! Ses SNART!!! <3

2010-08-31 @ 06:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0