Suit yourself


Filmen igår var bra, men skum och komplicerad. Hur spännande som helst i vilket fall! Nästa film jag vill se är The Sorcerer's Apprentice, eller Trollkarlens lärling som den heter på svenska, det kanske till och med är någon vänlig själ som vill se den med mig ikväll? Igår var jag som vanligt vaken till klockan 3 och i morse sov jag som vanligt till klockan 13. Hur skönt som helst! Jag har kommit in i ett rätt härligt mönster om jag får säga det själv. Jag sover somsagt till klockan 12-13, och det är även då alla bra tv-program börjar, så som Masterchef Australia, mitt nya favvoprogram. Sen kollar jag på dem till kl 16, varefter jag drar till gymmet och lyfter lite skrot. Efter det har jag hela kvällen och natten på mig att hitta på något kul :)

Förresten kanske jag lämnar den här bloggen för ett tag (igen) för att starta en ny sorts blogg som jag troligen kommer vara lite mer intresserad och insatt i, men vi får se vi får se....

Kommentarer
Postat av: sofia

Har du kollat på Trollkarens lärling än då? Jag tycker den verkar töntig :P

2010-08-02 @ 11:12:09
URL: http://sofianilsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0