skolparty!

God morgon gott folk! De senaste dagarna har varit rätt innehållsrika. I onsdags sprang jag den obligatoriska orienteringen tillsammans med Hanna, vi ägde! Efter det tog vi bilen in till staden. Efter en hel del shopping, parkeringspanik och annat kul åkte vi hemåt. I går hade vi en kort klassdag med kubb. På eftermiddagen åkte jag till Ekmanska och firade Ida som tagit studentent, GRYMT! Därefter åkte jag hem till Josefin på lite förförfest och sen drog vi till Johan på förfest innan vi åkte ner till Nice på skolfest. En riktigt kul och lyckad kväll om man bortser från att musiken sög balle! Får hoppas att det inte är samma Dj på lördag, om jag ens pallar att gå ut då.

Annars säger jag grattis till min lilla bror som slutar nian idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0