English

Just nu sitter jag i skolan, jag har rast till kl 10.10. I morse överraskades jag av ett oförberett prov i Eng CS. Det var ett riktigt lätt prov, men jag var helt borta i skallen och det gick skit. Under hörövningen satt jag bara och störde sönder mig på folk som drog föttera i golvet..... Något som dock är så underbart är att jag snart aldrig aldrig mer kommer läsa engelska! Jag har aldrig direkt haft problem med engelska och jag älskar språket, men jag är bara så trött på att bli bedömd i det. I och för sig lär jag väl läsa engelska om jag pluggar vidare, men det är låååååångt kvar tills dess :)

Snart är det matte som gäller och efter skolan ska jag till gymmet, NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0