F I N E

Hej! Ännu en helg har gått och jag har bland annat myst med min pojkvän och suttit i solen ute i Rejmyre kollat på fotbollsmatch. En liten stund av gårdagen ägnades också i Rejmyre. Hela familjen lastade in sig i bilarna för att fiska och ha en mysig dag i solen, men icke. Det blåste och var svinkallt, dessutom hördes rykten om att det inte fanns någon fisk i ån, så vi tände en brasa, käkade och åkte hem för att se på skräckis och äta chokladmousse. Inte helt fel det heller.

Efter en grymt skön sovmorgon i morse åkte jag till skolan för att göra bort mig, vi visade nämligen upp våran pjäs som vi knappt hade tränat på: Pelle Svanslös. Nej fy, jag hatar sånt. Nu ska jag plugga lite, sen kanske försöka ta mig till Daniel.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0