S T H L M

Igår var klassen i huvudstaden. Det blev ett par muséer, mat och shopping! Amanda hade även bestämt sig för att pierca tungan, så jag hakade och piercade tragus, ni vet den där lilla snoppen i örat. Usch, det är inget jag skulle vilja göra om. Nu är det bara att hoppas på att det läker fint (PROBABLY NOT) 

Annars såg vi några "kändisar"
. Det började med att en stekande Paradise Hotel-Cimon gled förbi. Sen såg jag även han den utlänska killen i Parlamentet och några av tjejerna sågi idol-Eddie. MEN VÄRST AV ALLT! Jag och några tjejer gick och pratade om vilka svenska kändisar vi skulle vilja se, och jag kläckte rätt spontant ur mig att jag ville se Mattias från EMD. Jag gillar inte EMD det minsta, men jag kände ändå just då att det vore kul att se honom. Efter ett tag gick jag och Amanda till pericingstället, och resten gick för att shoppa. När vi var piercade och klara ringde jag Emilia och frågade vart dem var, så får jag höra "Vi är i gallerian, Mattias och Danny är här!!" Alltså............. Hur stor är chansen? Såklart hann jag inte dit. Haha, ganska komiskt ändå!

Nu skulle jag egentligen åkt och kolla på Torstorp vs. Sonstorp, men jag känner inte det minsta för att sitta ute i kylan, regnet och blåsten för att kolla på fotboll.. Det kan iofs hända att jag går ner till fotbollsplanen i Lotorp för att kolla på när damerna spelar match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0