all we can do is keep breathing

WAAAAAAAH! Så känner jag just nu. Jag vet inte varför. Kanske för att jag vill till Aktiv och bli av med lite energi. Kanske för att jag är glad eftersom jag börjar klockan 12.30 i morgon. Kanske för att jag inte vet vad jag ska göra av kvällen då jag vägrar att gå och lägga mig redan. Kanske för att jag är förvirrad. Kanske för att jag är übertrött. Kanske för att jag borde plugga men inte orkar.

Sprang förresten skiten ur mig förut. Intervaller is the shit. Jag såg nog rätt galen ut. Men vadå, är det inte meningen att man ska anstränga sig och svettas på gymmet? I think so.


Förresten räknade jag precis ut att det är 12,5 vecka kvar innan jag drar till Thailandet.
Kan nog inte längta mer till något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0