I have a dream....

Jag hade en så himla konstig dröm i morse när jag låg och sov/drog mig i sängen! Drömmen utspelade sig i Lotorp och handlade om att ett gäng enorma kackerlackor som höll på att ta över världen. På marken var det fullt med vanliga- och minikackerlackor som höll på att bygga upp sina fort, så folk sprang runt som galningar för att trampa sönder både kackerlackorna och forten. Tillslut var det någon som kom på hur vi skulle kunna döda all världens kackerlackor, och det var med hjälp av en elektromagnetisk toalettring. Drömmen slutade i alla fall med att Rebecca Adolfsson höll i toalettringen och skulle kasta den till Anders Lund, men hon kastade så dåligt att den hamnade i backen och gick sönder. JORDENS UNDERGÅNG, hahaha! 

Min blogg, okej? Jag får skriva om hur ointressanta saker jag vill :)

Kommentarer
Postat av: becca

hahahaha! va taskig du är :(

2010-10-10 @ 17:43:35
Postat av: anne

Jobbigggt! tur att du har en duktig pappa då :) min lilla usb mår bra och går bra, än så länge iaf... men ska väl fortsätta så också hoppas jag, han är ju bara 6 år :) haha, jaaa jag ska lägga ut en bild.. när ja orkar! Den är inte lika cool som din. ;)

2010-10-11 @ 15:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0