Jag har kommit underfund med..



Jag tycker att denna är riktigt snygg, främst placeringen och storleken.
Sjukt snygg tjej också för den delen. Bild från Gaddad.se

God dag gott folk. Gårdagen bjöd inte på så mycket mer än god mat, god efterrätt, idolmys med familjen och sen en himla massa datortid. Jag vet inte hur många tatueringar och avsnitt LA ink jag titta på faktiskt.. Bra tidsfördriv i alla fall! Har kommit underfund med att jag nog vill ha en old school tatuering. Typ med några rosor, kanske ett par svalor, någon text och en klocka av något vis. Jag har alltid tjatat om att om jag ska göra en tatuering så måste den vara så himla personlig och verkligen betyda något, men jag börjar tänka om lite nu. Visst är old school-motiven väldigt vanliga, men jag kan ju ändå göra den personlig och få den att betyda något. Har dock inte bestämt mig om jag vill ha den i svart/grå eller färg än.. Men det är ju ingen brådska, om det nu blir något så blir det efter resan i dec-jan :)

Något annat jag har kommit underfund med är att jag ska försöka att vara nykterist ett tag framöver. Liksom ge hjärnan, men främst kroppen, vad den förtjänar. Sen i somras tror jag att jag bara har haft en enda vit helg, två med den som är nu. Känns onödigt att lägga så mycket tid och energi på gymmet hela veckorna och sen ändå "förstöra" det med alkohol och fyllekäk på helgerna. 2 oktober var sista gången jag drack, så nu är det bara att se hur länge jag pallar. Lycka till Elin! :D

Oj vad mycket text och tankar det blev. Nu ska jag iväg till gymmet med brorsan, sen får jag se vad kvällen bjuder på. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0