MOSSAN_92

HAHAHAHA! Jag älskar Lunarstorm av hela mitt hjärta!

Idag snackade jag och några i skolan om Lunarstorm och jag kom och tänka på att jag har en massa gamla dagboksinlägg där, det var länge sen jag skrattade så mycket :D

du krossade mitt hjärta / dirty diana

2006-07-18 12:12
att det kan gå så fort.. jag kommer inte klara det här, jag kommer tappa taget om allt. du gav mig liv. FÖR FAAAAAAAN! JAG ÄLSKAR JU DIG! du var pojken i mitt liv!!! ärligt, jag vet inte vad jag ska ta mig till.. jag klarar det inte, jag kommer dränka mig själv i mina egna tårar. varför? jag som trodde att allt var så bra, du var mitt allt. jag har aldrig vart så kär, jag har aldrig haft det så bra med någon. och nu.. helt plötsligt? Crying face jag vet inte vad jag ska göra, jag klarar det bara inte.. 

Faaaaaaaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2004-02-13 22:03
Freedag Deen 13 Är Faan En Otursdaag ! Miin F.d Kille ää Juu Faan Dum I Huveeet !!!!!!

Älskaar Miin Ermin !

2004-01-30 17:01
Älskaar min Ermin fööralltid ! Meen ää så rädd att han skaa hitta nån annan ! Ajja ! Älskaar dej i allafall alltiid miin Ermin ! Älskaar Dej meest ! [L]

Varföör ?!

2004-01-24 10:12
I gåår gjorde jag å min förra pojkvän [Ermin] slut pågrund av att han hade gått å sagt till en annan tjej [Johanna] åhh sagt: Jaag vill hånglaa mä dej men inte när Siri gloor !! Faan honom assåå !!!! Tjööt flooder i går natt !


Jag hittade även en sjukt snygg tjej i mitt lunarstorm-galleri, hahaha!

Kommentarer
Postat av: becca

hahahaha jag älskar posen!

2010-10-15 @ 17:14:49
Postat av: Sofia

Hahaha xD Fan vad kul!!!

2010-10-24 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0