I rymden finns inga känslor

En lång skoldag är över och jag är  t r ö t t ! Dock hindrar det inte mig från att jobba till kl 20 och därefter träna handboll. Gud vad handbollen är rolig alltså, jag hoppas verkligen att knät håller så jag kan börja spela ordentligt igen!

Morgondagen kommer förhoppningsvis bli en grym dag. Sovmorgon till kl 12.15, en lektion, gym och sen in till stan och bland annat se på bio: "I rymden finns inga känslor". Jag har ganska höga förväntingar på den filmen, så jag hoppas verkligen att den är skaplig i alla fall. På lördag är det dubbeldans som gäller! Jag är rätt klyven angående dubbeldans, haha! Men men, det blir vad man gör det till :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0