I'M IN LOVE!

ÅH, nu mår jag sådär helt underbart bra som jag alltid gör när jag köper grejer, nästan lite kär liksom! Jag har nämligen blivit ägare av en bil idag, en Mitsubishi Lancer 1.3! Röd och het som eld, hihi! Eller eld kanske är gult? orange? Aja, underbar är min ELX i alla fall! Jag sitter dock och luktar waunderbaum just nu, så det blir att göra allt för att få bort den lukten ur bilen :p I morgon ska jag upp tidigt för att köra den till pappas jobb och tvätta den, sen får ni se bilder :)


Kommentarer
Postat av: jacce

Tja ville bara säga att jag är väldigt insatt i din blogg! Jag är insatt i allas bloggar av finspångstjejer!! Är väldigt avundsjuk på era perfekta liv, drf jag kan vara så stygg ibland...MVH

2010-09-13 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0