KUL LISTA, not...

Hur gammal är du om fem år? - 23
Vem var den sista du träffade? - Höna pöna
Hur lång är du? - 175 cm
Vilken var den senaste filmen du såg? - Hitman
Vem ringde du senast? - Ringer inte så ofta, men måste varit en snabbis till V.
Hur löd ditt senaste sms och till vem? - "Jaså, trist! Jag dricker proteindrink just nu :) Puss"
Vad är dagens planer? - Duscha, borsta tänderna, se på Vänner, sova.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Gratis sms i mitt <3. Dock smidigare att ringa.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Gifta :)
När såg du senast din mamma? - För en halvtimme sen kanske,
Vilken ögonfärg har du? - Bruna
Har du någon gång hittat en katt? - Jarå, tre sammalagt. Två som lever nu.
Vilken är din favoritplats? - Min säng som är bäst!
Vilken plats föredrar du minst? - Äckliga ställen.
Var tror du att du befinner dig om tio år? - Förhoppningsvis har jag familj och bor i Australien eller liknande.
Vad skrämde dig som barn? - Att vara och sova ensam.
Vem fick dig att skratta senast? - Jag själv, haha!
Är du för ung för att äga vinylskivor? - Jovars!
Har du stationär eller bärbar dator? -  Båda två
Sover du med eller utan kläder på dig? - Med
Hur många kuddar har du i sängen? - Två, högst
Hur många landskap har du bott i? - Uno
Har du någon gång spytt på fyllan? - Nejva........
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Barfota
Är du social? – Lagom
Vilken är din favoritglass? – CHOKLAD!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Massor, men främst resa!
Tycker du om kinamat? - Sådär.
Tycker du om kaffe? - Funkar, blir dock hyper av det.
Vad dricker du till frukost? - Inget.
Sover du på någon särskild sida? - Jag sover alltid vid kanten i alla fall.
Kan du spela poker? - Yes sir!
Tycker du om att mysa? - Såklart!
Är du en beroendemänniska? - Nja, inte direkt.
Känner du någon med samma födelsedag som din? - Kirna, Johan och Robie.
Vill du ha barn? - Det vill jag nog.
Kan du några andra språk än svenska? - Engelska och lite franska.
Har du någonsin åkt ambulans? - Nae.
Föredrar du havet eller en pool? - Pool
Vad spenderar du helst pengar på? - Roliga grejer
Äger du dyra smycken? - Inte direkt
När känner du dig lycklig? - När jag har köpt någon teknikpryl eller när jag umgås med dem som betyder något för mig.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? - En proteindrink
Vem är den roligaste människan du känner? - Ida Andersson
Välj ett ärr på din kropp? - Bara ett? Oj.. Tar väl det på knät då efter kosrbandsop.
Vad har du för ringsignal? - The Kooks - She moves in her own way
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Nae, men ett par coola brillor
Flirtar du mycket? - Det tror jag väl inte, eller?
Vart togs din profilbild för din blogg? - På vägen hem från skolan
Kan du byta olja på bilen? - Javisst!
Har du fått fortkörningsböter? - Inte än, men det dröjer väl inte länge....
Vilken var den senaste bok du läste? - Håller på med "Död tills mörkret faller" just nu, en av böckerna i True blood.
Läser du dagstidningen? - Nja.
Dansar du i bilen? - Det händer.
Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Bandit Rock
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Inte en blekaste!
När var du i kyrkan senast? - Någon skolavslutning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0