Free fallin'


Den här dagen kan ha varit den lataste i världshistorian. Sånt är också rätt skönt i och för sig, men inte om man mår illa hela dagen... Aja, jag har i alla fall hittat en ny grym serie, Modern Family. Skitkul! Men grymmast av allt: jag hittade första avsnittet av Greys Anatomy säsong 7 också, JAG VAR ÖVERLYCKLIG!!! Som jag har väntat och längtat. Nu är jag inte lika lycklig när jag får vänta en massa dagar tills nästa avsnitt :( 

I morgon blir det skola, gym, plugg och så jobb. Jag är hur nervös som helst! Det är nämligen första gången jag jobbar på riktigt. De andra gångerna har det bara varit intro då jag har följt en annan som jobbar där, i morgon är det på riktigt liksom. Det ska nog gå bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0