Utkast + Handboll

MEN VAD DÅLIG JAG ÄR! Jag börjar med inlägg men skiter i att publicera och avsluta dem. Nedan är i alla fall en början av ett inlägg från söndag 5 september, dagen efter en utgång på Hugos.

"       WHAT A NIGHT!
Det var helt otroligt härligt att få träffa Sofia igen och höra om vad hon har varit med om! Kvällen började i alla fall i FFK-stugan med lite fyllebuss varefter vi drog in till Hugo. Vi kom in skapligt tidigt, men ändå kändes det som att kvällen försvann på en sekund, men det är väl ett bra tecken antar jag :D? Riktigt kul hade jag i alla fall! Kvällen avslutades som alltid på MAX  med en bautahamburgare. "


Aja, kanske inte var så givande, men jag publiserar det ändå. I dag har jag spelat HANDBOLLLL! Sjukt kul och jag bara älskar det. Lite trist bara att mitt knä är ostabilt, svullet och aj-aj sen gårdagens löpning, men med ett brutalt knäskydd ska det nog gå :) I morgon ska jag och pappa åka och kolla på bil och på lördag blir det HUGO!


Fortfarande grymt snygg random kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0