Yo

Min älskade syster på stranden i Filippinerna -09
När livet är som bäst.


Helt slut är vad jag är. Dels av den extremt grymma HIIT jag körde förut på aktiv. Dels av allt plugg. Dels av att jag har fixat med bilen, eller ja.. jag och pappa. Just nu känner jag att ingenting riktigt räcker till. Varken tid eller pengar. Det finns så himla mycket jag vill göra och ha för tillfället.

Åka utomlands
Göra om mitt rum
Ha en
väl fungerande bil
Umgås med någon bra
Ett par plug-in hörlurar
En super(man)kropp
En platt-tv
En massa kläder 
Skor
Tid att kunna spendera utan att den är planerad
Pengar att kunna spendera utan att tänka
Jobba
Festa 
Smink
Hårprodukter
Locktång 

Jag hatar att inte kunna göra och ha allt jag vill :C




Kommentarer
Postat av: anne

what's wrong med bilen?! :(

2010-10-10 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0