hahaha, what the fuck?

vad tusan gör folk inne på min blogg fortfarande? :p jag har ju inte bloggat på snart ett år..

aja, när jag väl skriver kan jag väl berätta lite om hur läget är. jag tränar på, jobbar sönder och längtar helt galet mycket till i höst då jag flyr! asien november och tre månader framåt är nästan spikat, det kan också hända att jag hinner dra väster ut innan ett tag också, men bara kanske kanske alltså. två tatueringar pryder också min kropp nu för tiden, eller typ tre. det kommer bli fler fler fler kan jag lova, bara pengarna börjar rulla in snart så :)
troligen kommer jag starta en reseblogg sen när jag drar, så ni puckon som fortfarande kollar in här lite då och då kan ju fortsätta med det så kommer adressen till den andra bloggen upp så småningom. 

tattoo #1
tattoo #2
munken in the park
daz bahl

Kommentarer
Postat av: Jesper

Äntligen lite valuta för all min dyrbara tid som har spenderats på denna ödsliga blogg. Prisa Gud.

2011-08-20 @ 23:37:58
URL: http://jespersjogren.blogg.se/
Postat av: becca

FINALLY (fortsätt!!!)

2011-08-23 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0